Anularea comenzii

Se poate face imediat dupa plasasea acesteia din contul dvs, prin apasare buton “anuleaza comanda”

✅ POLITICA DE RETUR

1. Dreptul de retragere conform legii

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, orice consumator are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intră în posesia fizică a produsului.

Pentru a exercita acest drept, clientul are obligația de a transmite o cerere de retur în scris, folosind formularul de retur pus la dispoziție de comerciant sau prin orice altă declarație neechivocă trimisă prin e-mail sau fizic, cu confirmare de primire.


2. Costurile de transport pentru retur

În conformitate cu art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014, costurile directe de returnare a produselor sunt suportate de consummator.

Costurile de transport TUR-RETUR aplicabile sunt următoarele:

  • Tricicluri electrice: 500 RON (Triciclu VT5 – 900 RON)
  • Scutere electrice: 500 RON
  • Scutere pe benzină: 500 RON
  • Biciclete electrice: 396 RON
  • Piese de schimb și accesorii: minimum 29 RON

Pentru returnarea personală la showroom-ul din Săftica, Ilfov, se va reține din suma de rambursat clientului valoarea transportului inițial, astfel:

  • Tricicluri electrice, scutere electrice, scutere benzină: 250 RON
  • Triciclu VT5: 450 RON
  • Biciclete electrice: 198 RON
  • Piese și accesorii: minimum 29 RON

Aceste costuri se vor reține din suma finală de rambursat clientului.


✅ 3. Condiții specifice pentru vehicule electrice

Returul vehiculelor electrice este acceptat doar dacă kilometrajul nu depășește 5 km parcurși pe bordul vehiculului. În cazul depășirii acestei limite, vehiculul nu va putea fi returnat, conform art. 14 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2014, care permite comerciantului să rețină sume corespunzătoare diminuării valorii bunului.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, fără zgârieturi, lovituri, distrugeri mecanice, urme vizibile de uzură excesivă sau modificări neautorizate.
Clientul are obliga
ția să returneze toate accesoriile, documentele originale (factura, certificatul de garanție, manualele) și ambalajul original, dacă acesta a fost livrat.

Deteriorarea produsului sau aducerea acestuia într-o stare care împiedică revânzarea ca produs nou poate atrage refuzul returului sau diminuarea sumei rambursate, potrivit prevederilor legale.


✅ 4. Verificarea produselor returnate

După recepționarea coletelor/produselor în depozit, acestea vor fi verificate de către departamentul de service, care are responsabilitatea de a constata starea produsului returnat.
Departamentul de service va comunica dac
ă produsul se află în aceeași stare în care a fost expediat inițial și dacă îndeplinește condițiile pentru a putea fi returnat.

În cazul în care departamentul de service constată defecțiuni, lipsuri sau deteriorări survenite ulterior, se va întocmi un deviz de constatare, însoțit de fotografii justificative, care va fi transmis către departamentele implicate și către client.
Diminuarea sumei de rambursat se va face exclusiv pe baza acestui deviz de constatare, în urma evalu
ării produsului recepționat.

Indiferent de suma finală aprobată pentru rambursare, aceasta se va restitui într-un cont bancar indicat de client, în termen de maximum 15 zile calendaristice de la recepționarea returului, conform legislației în vigoare.

Termenul de retur este de maximum 14 zile de la primirea produsului, cu condiția ca produsul să fie returnat complet, ambalat corespunzător, pentru a ajunge la comerciant în stare de siguranță.

 


✅ 5.  Rambursarea sumelor

Dacă toate condițiile legale și interne sunt respectate, rambursarea sumelor se va efectua în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat, în conformitate cu art. 13 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014.
Suma se restituie in contul IBAN transmis de Client in cererea de retur